Åh nej!

Hej nu håller min värld på att gå under...
Zlatan ska börja spela i Barca :( Awful !!! 
Varför måste han förstöra allt BLÄ!!!! Nu kan jag ju inte heja på Barca nå mer!
Tack för den Ylatan (Zlatan finns inte med i T9, så de blir ylatan XD  och jag tänker inte lägga till de) 

Allvarligt så har jag hejat på Barca sen jag var liten och nu måste jag svika tror jag... Men jag funderar på om jag kan dissa Herr Big-nose och heja på mina favisar som T.ex Messi, V.Valdes, Puyol... Hallå!!!
Blä!!!
Och en annan dålig sak är att Eto'o har bytt och ska börja spela med Inter hm...

GO BARCA! HATE OCH ZLATAN jappjapp eller nått sånt



Keep Rocking
Peace//E


Kommentarer
Postat av: Amanda

ookej, jag måste säga att jag inte bryr mig ett dugg men det kanske du förstod... ! :) Neeej, jag har inte fått tag på Mina än men det kan vara för att jag inte har haft tillgång till en dator på två veckor. XD

2009-07-27 @ 16:47:42
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag glömde skriva en sak...

VAd betyder celebcrush, lr hur du nu stavade??

2009-07-27 @ 18:46:21
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Josefin

Puyol måste du ju heja på ;D

2009-07-28 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0