Schteeeek! Kan va, kan va:D Eh ja

Hejsan hoppsan fallerallera :D
Vem är glad idá?
Hehe nä jag ska sluta rimma och berätta lite om hur de var nere i Sörberge:D
Ett ord som beskriver allt väldigt bra är:

VARMT!!! 

och de var de så där 30-35 grader ungefär:P I solen alltså!

Jag var där med Josse och henne päron :D Jag vet att jag sa att jag åkte dit för att käka glass:D och glass käkade jag men vi hälsade även på Josses kusiner hehe:D 
Dom var svinroliga (tror aldrig jag skrattat så mycket under en vecka) haha:P

Fast vi gjorde inte så mycket ändå...

  • Vi badade 3 gånger
  • Jag och Josse var in till Birsta City 2 gånger
  • Vi spelade kubb
  • Vi kollade wimbeldon (jag och josses kusiner iaf)
  • Vi käkade en Ben&Jerrys
  • Vi solade
  • Och vi var på golfbanan

Hehe Josses kusin Daniel är typ så HÄÄÄR bra på golf och har typ 4 nånting i handikapp:D

Det här var när han kommit 3:a i en "Longdriving"-tävling :P
Vill ni ha bevis på att han är bra kolla här!:

Lägg märke till  2005 Daniel Öhrn:D

Sen så har dom så rolig dialekt att jag bara aaaasgarvade typ på en gång dom sa något hihi;D
Aa iaf så säger man inte steka utan schteeeeka HAHAHA!!!!:D

Jappjapp här en bild på mig och Josse när vi kör på schteeeekning :)


Riktiga schteeeekaree var vi inte för enligt Daniel kan man bara vara schteeeekaree om man är från Stureplan så...
Men jag tyckte vi var fett niceiga ändå!
 
Aa sen sista kvällen körde vi kubb
Kusinlaget:


VS

Mig:


Gissa vem som vann!!!
Jo jag hahaha
kolla här:

Min planhalva:


Deras planhalva vid exakt samma tidpunkt:


Hehe kul resa:D
fast jag hann inte käka dom godaste pizzorna i stan :(
Så nu måste jag åka tillbaka dit nåångång bara därför:)

Keep Rocking
Peace/E


Kommentarer
Postat av: Sofia K

nej, hon var hos mig förra veckan:P hur är det uppe hos dig då?

2009-07-09 @ 18:38:57
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0