2 dagar kvar tills skolavslutningen...

Hejsan:D

Idag är grundenten;D

Rocky är där och det är typ första gången på 10 år hon har haft klänning:P Och med tanke på att jag inte känt henne så länge så kan jag med säkerhet säga att jag aldrig har sett henne i klänning:/ Sen bestämde hon sig för att dissa mig och Törmälaiset när vi ville vara med och fixa henne:/ 
Fast jag kan förstå om hon vill vara med tjejerna i sin klass istället... 
Dom går ju faktiskt ut nu och dom har varit en klass sen lekis!!!
Fattar att Rocky är helt sentimental :'(

Aja jag ska tvinga på henne klänningen på lördag så jag får fota;)
(Shhh hon vet inte om de) 

Annars så har det inte hänt så mkt idag... Lärarna spöade 9:orna i boboll;D
Sen gick jag på stan med Rocky en sväng innan hon skulle klippa sig sen hade jag och Törmä juice/toast kalas hos henne medans vi smidde ONDA/ROLIGA/BÄSTAEVER planerna MOHAHAHAHAHAHAAAAA xD

Keep Rocking!!!
 Peace //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0