Boboll, brillor och botten up:D

Tjollahopps:D

Idag hade vi bobollturnering mellan åttorna:D  HAHAHA!!! Vi kom två men vi hade mest poäng:D
Och vi förlorade bara för att 8D fuskade och satte Adde längst fram direkt det blev ett tvångsläge!!! FUSKISAR!!!!

Aja imon är det fotboll och då tror jag på att vi kommer att komma relativt sist;/ Kanske iaf...

Sen hade jag med mina solglasögon till skolan idag och jag tror att typ varenda kille i min klass har haft på dem:P
Keski hade dom nog mest tror jag... Han typ älskade dom:D HAHA!!!
Han frågade till och med vart jag hade köpt dom ;)

Idag när vi satt ute och stekte i solen kom jag på att cocacola är den godaste drycken någonsin alltså:D
(Internt skämt  ----- > COLA MED IS I  !!!! XD
Up here!)
Alla satt typ och drack cola och så lyckades jag fjäska till mig en klunk jag Decko :D
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM:P

Ikväll ska jag och träna i Gällivare hoff... JAg orkar inte det känns så onödigt BLÄÄÄÄ

Keep Rocking
Peace // E


Kommentarer
Postat av: jenny

Men daah, ofta när det blev tvångsläge XD hahaha

2009-06-10 @ 15:36:11
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Törmä

COLA MED IS I!

2009-06-11 @ 13:32:10
URL: http://sarcasticgeneration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0