Guess what!!!?

Hello:D

Igår var jag på festivalen med Rocky och några andra;D Jag kom senare än dom så jag missade typ en kvart av Måns Zelmerlöw :( Hehe Han var faktiskt väldigt bra!!! Han hade en bra show:P
och jag fick han autograf
 

Det enda som var dåligt var att han inte sjöng den akustiska versionen av Hope and Glory men han var bra iaf:D

Fast roligast var de nog på Timbuktu alla stod och hoppade hehe:D och jag Flög runt som en vante men de var skojj;D Man blev faktiskt inte mos alls:P Inte som på Takida : /

I fredags var jag på festivalen men Rocky och Törmä:D Vi hade skitskojj då också

Vi matchade sååå himla bra alltså!!!


Aja btw så drar jag till Timrå idag eller imon :D Ska till Josse kusiner :P
(Fast den officiella historien är att jag ska dit och käka glass haha!!!)

Keep Rocking
Peace //E

P.S: JOHAN PALM SUGER

Kommentarer
Postat av: Amanda

JOHAN PALM= BÄSTASTE, GULLIGASTE...

2009-06-28 @ 14:32:36
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0