Robotar vinnare förlorare knappar film

Hejhej!!!

Idag hade vi Robolab på teknik-kursen och den hade vi ju självklart med min matte/NO lärare BLÄ. Fast hon uppförde sig iaf hehe...
Det var fett kul och jag Mettä ägde sönder och klarade hela banan på tre drag VI VANN!!! ;D (och i andra halvan vann Josse och nån men wtf)
Fast innan vi gjorde de så gjorde vi knappar (ni vet som man sätter fast på tröjan som broshar <----stavas?...) aja jag gjorde typ 8 stycken sen fick jag tre av Josse :)Och jag satte på mig alla :) Fett nice.se
Sen drog vi ut till IRF med minibuss... Det tog så där typ 10 min högst. 
När vi var där såg vi typ bara film så det var jju kanske inte så interessant men  sen skulle vi prova på att forska och då fick vi ett häfte med blider av solen från dag till dag och så skulle vi räkna ut hur länge det tog för solen att snurra ett helt varav:P Och vi räknade och fick ut 26 dagar:D Och gissa vad vår grupp vann!!! Vi var närmast hehe för allt över 25 dagar var mest rätt så... HAHA!!!!
Jag vann typ allt idag fast på sol-grejen var jag, Josse och Märta som slog våra huvuden ihop:D Mella var ganska tyst och sa inget:/ 

Aja nu ska jag snart och träna har egentligen ingen lust men går iaf som vanligt...


Egobild.se hehe men man har rätt till några sånna iaf...

Keep Rocking
Peace //E

Kommentarer
Postat av: Josefin

vem var det som var smart på solgrejen om inte jag ;D

2009-06-17 @ 23:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0