Sommarlov...

Hejsansvejsan!!!

Idag fick vi sommarlov:D
SKÖNT!!!
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra med all extra tid...? Nöta Lombia antar jag:D
HAHA!!!
Vi fick betygen idag också jag hade 8MVGn och 3VGn ;D Det tyckte jag var mycket bra:P Hehe

Igår höll jag på att döda mina tränare!!! Fatta irriterande när dom inte lyssnar utan dom tror att allt är lika perfekt som i deras lilla värld i deras satans bubbla!!! Jag blir bara så fett less.se.
Aja jag ska inte förstöra stämningen... ha ett bra sommarlov!!!

                          

Keep Rocking
Peace //E

Kommentarer
Postat av: Amanda

ha det så bra i sommar! :D

2009-06-12 @ 19:36:35
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0