Tillbaks

Hello:P

Nu är jag tillbaka från Vitå;D
Vi var där och spelade idag Vi vann med 4-0:P och det blev två segrar 94:orna vann med 1-0.
Jag är stoltish:D

Lina gjorde tre mål och Rocky ett:D och i 94:orna gjorde Frida;D

Mycket trevlig.... Men mindre trevligt är de när mamma tjatar om att jag ska packa upp väskan innan jag ens kommit innanför dörren :( BLÄ!!!

Imorn börjar teknik kursen:P Nu ska jag tjäna någrs $ :) haha iaf 900 svenska kronor :)
Nä men de ska nog bli skojj;D

Hmm... Nu ligger Törmälaiset på nån strand eller nått sånt shit i värmen i Grekland... Hoff gud så skönt men jag längtar tills hon kommer hem så vi kan ge Rocky hennes avslutningspresent;D HAHAHA!!!!
Lägger in sen när hon fått den vad det är och så ;D
Hon har ingen aning:P

Okej tror inte jag ids skriva nå mer see ya'll later or...

Keep Rocking
Peace //E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0