Shady lady

Helllolo:D

Back from the outback ellr ja...
Jag kom tilbaka från Neistenkangas/Pello igår:P Vi firade midsommar i byn, med släk och vänner (Josse var mé) hehe fett nice:D Skojjj men ni förstår inte vad jag har shoppat!!!! För att ha vart i byn!!!
Jag köpte en grön och vit rutig tröja och en rosa sjal med peacemärken på Seppälä i finska Pello:P


I <3

Hehe:D
Sen köpte jag en Gul och Vit Randig tröja och en ljus-limegröm tunika:D på morskis kusses affär ----> Gk lågprismarknad   :D


Dyrast var nog tunikan och den kostade 199 svenska en-kronor
Tillsammans kostade det ca 480spän eller något sånt...
Oj shopping historia:D sånna har jag INTE många av så ta vara på den ni får;D


Här är några bilder från i helg:


Jag och Josse--> inte mina brillor det är Josses

 
<3 Josse finklädd på midsommarafton:D Inga "Stekarbrillor" den här gången

 
Jag hehe:D


Bästisarna på Pellovägen i Neistenkangas :D

(Om man kollar noga ser man att båda fotade samtidigt och kollade in i sin egen kamera XD)


TÖRMÄ is back n town hehe såg henne som hastigast idag:D
(Jag fotade dock henne inte, men hon såg ut som vanligt)
TJOHO!!!

Keep Rocking
Peace //E

P.S Jag är fett avundsjuk på Märta som får gå på "Peace and Love"- festivalen och sen drar hon till L.A. Hoppas att hon har kul dock;D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag sjöng mercy med duffy, :)

2009-06-22 @ 23:23:14
Postat av: Josefin

love U my friend <3

2009-06-23 @ 00:21:51
Postat av: Josefin

+ att det visst var stekarbrillor ;P min sorts stekarbrillor ;D

2009-06-23 @ 00:39:04
Postat av: Fanny

seppälä for life! :D

2009-06-26 @ 20:41:48
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0