Väldigt mycket hmm

Hehehehej!!!

Idag kom jag och Kö.Törmä fram till ett konstanterande!!!

Alla vet väl att Prins Carl Philip och Orlando Bloom är så HÄÄÄÄÄR lika:P
Och sen så började vi snacka om att dom måste ju vara bröder men sen kom vi fram till att Kungen hade en utomäktig unge (Orland Bloom) Alltså han hade fått Orlando med en annan kvinna!!!
Vet ni hur vi kom fram till att de måste vara sant?!!!
Både Kungen och Orlando Bloom har dyslexi :D De går ju i arv ;) Kronprinsessan Victoria har ju också de.
Så HA! -> där är de bevisat av nogrann forskning av mig och Törmä i kön på Coop Forum i Kiruna:D

   

 

 
Haha bildbevis:D Samma Pappa:D Alltidlicios




En annan sak som jag upptäckte nu efter träningen var att MarieKex och vispgrädde passar svinbra ihop :D

       +      =GOTT:P

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :D

Keep Rocking
Peace // E

p.s hinner inte skriva på några dagar! Har match imon och ska till Luleå med Teknikkursen på tors och sen är de KF och en massa shit:D

Kommentarer
Postat av: sofia

aah, hon ska bo hos mig nästa vecka:P ha det bra!

2009-06-24 @ 21:11:52
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

vem var vem på bilderna?? :D

2009-06-25 @ 17:30:51
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0