Allvarligt talat!!!

Hur gör man detta!!!  Jag fattar mindre än noll:O Jag fattar inget med det där om hur man ska designa Blää!
Äh jag får väl fråga proffsen på skolan hm... Annars är det inte så kompliserat hehe;D

Idag har vi spelat match och vi vann med 9-0 mot Jämtö/VItå:D

Imorn ska vi spela match med 94:orna i piteå och gissa vad??? Jo vi ska spela förmatch till Piteå-Hammarby (damallsvenskan) i stora arenan. Fatta pinsamt om vi förlorar!!  Så jag säger då de att jag ska göra mål;D

Nu ska jag vara med Rocky och sideshowen

Keep Rocking! Peace! //E

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att du skaffat blogg.se :) Du kmr lära dig... Lr ska inte säga nåt, för jag fattar nada. Det är Fanny som fixar allt, och jag tkr jag gör det bra som skriver nåt inlägg xP haha



Lycka till me fotbollen ;P Går säkrt bra (Y)

2009-05-30 @ 19:16:25
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/
Postat av: marikaflygare

www.designadinblogg.se, där lär du dig iallafall lite ;p

2009-05-31 @ 17:44:17
URL: http://maarikaflygaare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0