Don't let in get you down

Hejhopp :)

Jag känner mig såå glad och awesome :D
Jag känner att de inte är direkt kul att läsa de här men som om jag skulle bry mig ;)
Jag tänker inte ens gå in på mitt liv, haha de är så utflippat så wtf =D
De blir att knalla upp till Törmä idag och vara kreativa :) Sen ikväll vet jag inte. . . kanske blir film hos Ville ?vem vet?
Jag funderar på att bli psykolog om jag inte börjart jobba inom film, de känns som ett yrke som hade kunnat passa mig :)

äh nu orkar jag inte nå mer här är lite blider
  

vill ni veta en hemlis??
de är jag på bliderna =D
Japp så där det jag ut dagligen ;)
Och jaa jag är blond !!! :)





Keep Rocking
Peace/E

P.s. kakor är bäst D.s.


Kommentarer
Postat av: jenny

Fina bilder hurrudu :)

2009-10-17 @ 15:50:57
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Amanda

håller med Jenny hurrudu! ;)

2009-10-17 @ 16:36:47
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0