when I smile the world smile back in one way or an other.

Okej, jag medger i skam att jag har blivit sjuk. Legat vaken halva natten och hostat till jag nästan varit på väg att spy några gånger. Men de är inge fel med de. Jag känner mig väldigt glad idag, även om alla gått runt och kallat mig crackpundare. Haha jag var nog ganska lik en pundare idag.

Jaa, jag har även suttit i min tysthet och planerat min framtid. Negerkung är målet! Jag har inte riktigt kommit fram till alla detaljer men kung låter nice! Fast jag måste vänja mig vid smaken av kokosnötter... Kokorkakor nästa!!!

Hehe stay sane or you'll go crazy!
men bara för att man ligger på en helt okej mental nivå betyder inte de att man måste vara normal! De är så de ska vara, onormalt!

Fast vi är ju normalast på planeten... herm eh ja. Då går vi vidare!
BILDER!





  




SCHTEEEEK! hehe keep up the smile.

KeepRocking
Peace/e


Kommentarer
Postat av: Josefin

schteeeekiga bilder må jag säga ;)

2010-03-04 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0