Förra veckans helg

I helg har de inte blivit något liggande ocg dra sig på morgonen de har varit upp åtta och ut i den bitande kylan.
Vi hade ett träningsläger.
Haha jadu jag vet inte riktigt vad jag ska säga men de var väl bra kanske inte de roligaste eftersom att de var jävligt kallt men aja. Jag ockar inte skriva så mycket men här är några bilder iaf:

Påväg mot vår upp plogade plan vid ex lomboloskolan.


 

Dom andra spang i förväg och när vi kom fram till planen hade dom börjat med uppvärmningen



Vi som inte fick vara med lekte med emo-bollen



Sen fick vi stå i mål när dom andra spelade match



När vi spelat färdigt var de bara att ge sig tillbaka till lombia för en härlig dusch då var solen precis på väg att gå upp. Och sedan vidare mot Trinka där vi skulle få en kost föreläsning och laga mat... Jaa jag vet inte om de gjorde nån smartare men visstvisst...



Eh jaa... men sen var de ett träningspass till på eftermiddagen på lördag sen ett på morgonen på söndag. Sen käkade vi mat i vip-rummet på lombia på söndag innan vi skulle upp på stan och köra boxning!

 

Jaa så var de med den helgen och nu ser vi fram emot ännu en vecka av slavdrivning i skolan! Haha

Keep Rocking
Peace/e


Kommentarer
Postat av: Josefin

fina bilder vännen..-.-

2010-01-18 @ 22:08:36
Postat av: Emma

Du var den enda som ställde upp så ;)

2010-01-19 @ 16:23:30
Postat av: Josefin

allt för dig xD

2010-01-19 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0