Made in Kiruna

Jepp intressant helg de där också :) Igår var vi på sherlock holmes den var väligt bra måste jag påstå.
Jaa fikat två gånger - så blev de med mitt nyttigare 2010... Äh fuck it!
Sen har jag och Törmä och Rocky tryckt t-shirtar också. så nice loooooook:



Den här är min! Nejnej inte alls stadspatriot...


Rockys. Eh svammel som vanligt XD
nä men t-shirten var as-snygg! lööövly


Suede.
eller dykarklubben... xD


Haha så söta!

Alltför mig- nu ska jag lägga mig under täcket och vara emo resten av dagen... skolan börjar imorgon.

Keep Rocking
Peace/E

Kommentarer
Postat av: Fanny

coola tshirtar, har ni gjort dom på det där stället, vet ej vad det heter, men gamla exit? ;)

2010-01-10 @ 16:14:05
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

oh, snygga! Jag vill då ha en med johan the palmish på ;D

2010-01-12 @ 17:55:11
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0